We LOVE books and hope you'll join us in sharing your favorites and experiences along with your love of reading with our community. Registering for our site is free and easy, just CLICK HERE!
Already a member and forgot your password? Click here.
Hello !
I'm Léana, I'm 16 years old and I'm french !
I live in France and I come here because I would like to speak english and I love reading ♥
If I make mistakes languages, thank you for telling me
About me : I love reading since I was little and I read all of the books !
Thanks you
psnovel : Thanks a lot, I hope learn some english, me xD If you have questions about french, tell me that
Ho cute ! I can answer in french ?
So : J'ai 17 ans donc je suis étudiante au lycée. Au lycée français on doit choisir entre des études littéraire, scientifique ou économique et social. J'ai choisi des études littéraire !
Je n'ai pas de genre littéraire favoris : je lis des classiques comme de la fantasy ou encore de la science-fiction
Ho cute ! I can answer in french ?
So : J'ai 17 ans donc je suis étudiante au lycée. Au lycée français on doit choisir entre des études littéraire, scientifique ou économique et social. J'ai choisi des études littéraire !
Je n'ai pas de genre littéraire favoris : je lis des classiques comme de la fantasy ou encore de la science-fiction
Il est toujours bon d'amener les jeunes de science-fiction et d'imagination des fans sur le forum. Moi, je ne parle pas français mais «Google Translate» suffit sur Internet ...
Be very careful with Google it is full of virus and Trojans. I would strongly recommend switching to Bing.
Unless you have Barracuda of course.
I never use the latest edition of anything, too many updates to endure. Windows Vista is now superb with ie11.